10 Novembre / Arlon
+2
ExtraPaul
Duke
6 participants
Free Launch Forum :: Tout sur Free Launch / Everything about Free Launch :: Concerts de Free Launch / Free Launch on stage
Page 2 sur 5
Page 2 sur 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: 10 Novembre / Arlon
Free Launch au complet pour jouer à l'Entrepôt!!!! Cool!
Duke- Jedi Master
Confirmation de l'horaire sur "Stinger" ... 20h45 à 21h20 ...
Dernière édition par Duke le Ven 4 Sep - 7:50, édité 2 fois
Duke- Jedi Master
Soundcheck à 19h30 ... Comme ça on a toutes les infos!
Duke- Jedi Master
Pour être complet ... on ouvre le bal ... et on joue à la Brasserie.
Duke- Jedi Master
En effet, comme le suggère Bernard sur Stinger, on pourrait voir si David est dispo pour du VJing lors de concert ...
Duke- Jedi Master
Ce sera avec grand plaisir
Mr White- Jedi Master
J'ai reçu des news par courrier. Je les mets en anglais comme ça tt le monde comprendra
So : it is possible to have a backline : one guitar cab and one drumset except for the cymbals... I will scan all these documents and send them in the Yahoo mailbox tomorrow. I think we have to go with 2 cars max because the cost for benzine will eat all the benefits we could recieve for this gig...
Other question : black lights or no black lights?
So : it is possible to have a backline : one guitar cab and one drumset except for the cymbals... I will scan all these documents and send them in the Yahoo mailbox tomorrow. I think we have to go with 2 cars max because the cost for benzine will eat all the benefits we could recieve for this gig...
Si c'est pour tout le set et qu'on a un maquilleur, oui. Sinon, ça n'en vaut pas la peine...black lights or no black lights?
Bernie a écrit:J'ai reçu des news par courrier. Je les mets en anglais comme ça tt le monde comprendra
What does it mean, we have to play both over one cab?
No : it means that we have to bring only 1 cab if we want to... There is no obligation, they just propose to lend... About the cab it's a Marshall but about the impedance they say 4 or 16 oHMs... strange... They must have been mistaking.
Bernie a écrit:No : it means that we have to bring only 1 cab if we want to... There is no obligation, they just propose to lend... About the cab it's a Marshall but about the impedance they say 4 or 16 oHMs... strange... They must have been mistaking.
No it's a Marshall 1960 A. They are wired with two ins. One can be used in 16 or 4 Ohm (Series or Series/Parallel wiring) or a switch to use stereo 2x8Ohm. Same cab as Serge.
So can I use it? Or can you use it?? I Think it would be cool if we can take less gear....
I don't mind using it, it's not a great cab but it's also not really bad. Less stuff to carry around is a good thing, and if I can drive with someone else, I would also like
Je veux bien m'occuper du maquillage, pas de souci, c'est comme du dessin. Le plus dur c'est d'arriver à me maquiller moi-même en fait.
Ski serait cool c'est de trouver chacun un concept de maquillage. Un peu comme Kiss. Paul je te ferai des sortes de circuits électriques comme l'autre fois. Pour moi je ferais bien une sorte de "grillage" à la Pinhead... mais sans les clous
Ski serait cool c'est de trouver chacun un concept de maquillage. Un peu comme Kiss. Paul je te ferai des sortes de circuits électriques comme l'autre fois. Pour moi je ferais bien une sorte de "grillage" à la Pinhead... mais sans les clous
Bernie a écrit:Je veux bien m'occuper du maquillage, pas de souci, c'est comme du dessin. Le plus dur c'est d'arriver à me maquiller moi-même en fait.
*Se cache sous les couches de son tonton *
Cela dit je trouve qu'habillés en noir avec nos brassards, ça le fait déjà.
C'est suffisamment efficace, et plus facile à gérer...
C'est suffisamment efficace, et plus facile à gérer...
Je suis de l'avis de Paul ...
Duke- Jedi Master
I Think we have more time. Maybe 45min. Is that true Bern?
Mr White- Jedi Master
but is Paul gonna be there? Or can Flo fire off more songs off the sequencer than the ones prepared for next Friday?
Yes for Paul, then no for Flo
Mr White- Jedi Master
Page 2 sur 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Free Launch Forum :: Tout sur Free Launch / Everything about Free Launch :: Concerts de Free Launch / Free Launch on stage
Page 2 sur 5